بی تو .....
شعر ، ادبیات ، طنز ، انتقادی و اجتماعی ، داستان های کوتاه و آموزنده ، متن ترانه ها ..... Poetry ، Lyrics of Songs ، Literature ، Irony ، The Community ، Critical & Social

دو شنبه 23 اسفند 1390
ن :

بی تو .....

سلام     .....

من تمام لحظه ها رو گریه کردم ،

وقتی لبریز تو بودم ، تو نبودی ...

عاشقونه از تو خوندم ، انگار اینجا ،

می نوشتم هر چی رو تو می سرودی .....

تو دلم خاطره هاتو دوره کردم ،

زیر بارون ، پر حسرت ، پر ماتم ...

مثه من خدا دلش گرفته حتما ،

که زمین و آسمون پر شده از غم .....

دنیا بی رنگه پیش نگام تا روزی ،

که بتونم ، رنگه چشماتو ببینم ...

حسه گرمای تو جاری بشه در من ، 

تا که دستاتو بگیرمو کنار تو بشینم .....

آخ که بی تو زندگی تکرار مرگه ،

واسه من که عشق تو تولدم بود ...

دیگه حتی یه نگاه آشنا نیست ،

توی غربتی که هر سلامه ، بدرود .....

 

ه.م غروب

 

ادامه دارد ............................................................

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دل درد غروب و آدرس deldardeghoroob.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.